گواهینامه‌های ایزو مهم برای شرکت‌های صادر کننده محصول

مشاوره-ایزو-17025

این مقاله به صورت اختصاصی توسط تیم فنی ایزوسیستم آماده شده است، هرگونه بهره برداری بدون ذکر نام و آدرس منبع شرعا و قانونا ممنوع می باشد.


صادرات محصول بخشی بسیار پردرآمد است که تعداد زیادی شرکت کوچک و متوسط ​​در این بخش فعالیت می‌کنند. تعداد کمی از شرکت‌های بزرگ چند ملیتی نیز در بخش صادرات وجود دارند؛ اما بیشتر آنها یک بخش بسیار پراکنده و غیر متمرکز در سطح جهان هستند.

بخش صادرات، زنجیره تامین را برای طیف گسترده‌ای از صنایع مانند خودرو، غذا، مهندسی و موارد دیگر تسهیل می‌کند.

اخذ گواهینامه ایزو برای مراکز صادرات محصول می‌تواند باعث افزایش ارزش و تصویر برند شما را در سطح جهانی شود. از طرفی دیگر اخذ ایزو به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی فرصت‌های جدید بازار را بیابید و کسب و کار خود را سریعا رشد دهید.

افزون‌براین، اخذ گواهینامه معتبر ایزو به شما کمک می‌کند تا به سرعت به عنوان اولین برند با کیفیت در بازارهای بین‌المللی پذیرفته شوید.

استانداردهای ایزو مناسب صادرات محصول

 

  • گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ – سیستم مدیریت کیفیت (QMS)

اخذ ایزو ۹۰۰۱ دستورالعمل‌ها و چارچوب‌هایی را برای ایجاد یک سیستم مدیریت کیفیت (QMS) ارائه می‌دهد.

صدور گواهینامه ایزو فرایندهای تجاری و عملیات روزانه‌ی سازمان شما را تغییر می‌دهد.

تجارت بین المللی و تجارت جهانی ایزو ۹۰۰۱

اخذ گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ باعث ارتقاء تصویر برند و کیفیت محصول مطابق با استانداردهای بین‌المللی می‌شود.

پیاده سازی موفق گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ و سیستم مدیریت کیفیت به سازمان‌ها کمک می‌کند تا روند کسب و کار خود را ساده کنند.

بهبود مستمر و پیاده سازی بهترین شیوه‌های صنعت با اخذ ایزو ۹۰۰۰۱

اخذ ایزو ۹۰۰۱ به مشاغل کمک می‌کند تا بهبودهای مستمر و بهترین شیوه‌ها را برای افزایش کیفیت محصول پیاده کنند.

استانداردهای کیفیت در کلیه‌ی بخش‌های شرکت مانند تدارکات، عملیات، تأمین منابع، تولید و غیره قابل اجرا خواهد بود؛ بنابراین، محصولات، قطعات و خدمات مطابق با استانداردهای بین‌المللی توسط نام تجاری ارائه می‌شوند.

این امر به نوبه خود منجر به کاهش هزینه‌های سربار، افزایش کیفیت محصول و صرفه جویی در هزینه‌های کلی در بلند مدت می‌شود. صدور گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ همچنین استانداردسازی محصولات را تضمین می‌کند.

در نهایت با اخذ ایزو ۹۰۰۱ محصولات تولید شده را می‌توان با استانداردسازی مشخصات فنی تولید محصول در دسترس بازارهای بین‌المللی قرار داد.

تضمین ایمنی و رضایت مصرف کننده با اخذ ایزو ۹۰۰۱

سازمان‌هایی که گواهینامه ایزو را اخذ می‌کنند، باید رضایت مشتری اولویت اصلی آن‌ها باشد. مصرف کنندگان به سازمان‌هایی که گواهینامه ایزو دارند، اعتماد می‌کنند و برندهایی که دارای گواهینامه ایزو هستند، به عنوان اولین برند با کیفیت تلقی می‌شوند.

  • گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱ – سیستم مدیریت محیط زیست (EMS)

برای تقویت بیشتر تصویر برند و همچنین بخشی از مسئولیت اجتماعی هر برند، اخذ ایزو ۱۴۰۰۱ ضروری است.

اخذ گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱ به سازمان‌ها کمک می‌کند تا وابستگی به منابع طبیعی را کاهش دهند، در مصرف انرژی صرفه جویی کنند و تاثیرات زیست محیطی را کاهش دهند.

سازمان‌ها می‌توانند استانداردهای ایزو ۱۴۰۰۱ را پیاده‌سازی و اجرا کرده و زنجیره تأمین خود را ساده کنند.

حذف مواد اولیه یا محصولات غیرقابل تجزیه و یافتن جایگزینی برای بسته‌بندی، طراحی و تولید که منجر به کاهش تأثیرات زیست‌محیطی می شود، اخذ گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱ حائز اهمیت می‌شود.

کاهش ضایعات و استفاده کارآمد از منابع، موضوع اصلی ایزو ۱۴۰۰۱ است. صدور ایزو ۱۴۰۰۱ به کسب مزیت رقابتی و اعتماد ذینفعان کمک می‌کند.

بنابراین اخذ ایزو ۱۴۰۰۱ به مشاغل و سازمان‌ها کمک می‌کند تا از قوانین دولتی تخلف نکنند و همچنین از محیط زیست محافظت کنند و درعین حال با به حداقل رساندن تأثیر یک محیط به یک کسب و کار پایدار تبدیل شوند.

  • گواهینامه ایزو ۴۵۰۰۱ – مدیریت ایمنی و بهداشت

سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی شامل چارچوبی برای مدیریت خطرات بهداشتی و استانداردهای ایمنی است.

کاهش حوادث محیط کار و افزایش ایمنی کارکنان& تمرکز اصلی گواهینامه ایزو ۴۵۰۰۱ است.

شرکت‌های بزرگ و کوچک صادراتی که دارای انبارها و واحدهای تولیدی هستند، می‌توانند گواهینامه ایزو ۴۵۰۰۱ را اخذ کنند تا محل کار خود را در برابر هرگونه حادثه بی‌سابقه ایمن کرده و ایمنی کارگران را افزایش دهند.

اخذ ایزو ۴۵۰۰۱ فرایند سیستماتیک مدیریت ریسک، رعایت مقررات، ترویج شیوه های کار ایمن، بهبود مستمر و غیره را فهرست می‌کند.

ادغام استانداردهای ایمنی و بهداشت در سیستم مدیریت کلی سازمان به پایداری طولانی مدت کمک خواهد کرد. این امر به مشارکت بهتر کارکنان کمک می‌کند و بین سهامداران و شرکا اعتماد ایجاد می‌کند. همچنین به تصویر نام تجاری و مزیت رقابتی شرکت صادر‌کننده می‌افزاید.

  • ایزو ۲۲۰۰۰ – سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی

اخذ گواهینامه ایزو ۲۲۰۰۰ و گواهینامه HACCP برای شرکت‌های صادراتی که در زمینه‌ی تجارت مواد غذایی، پردازش، بسته بندی و حمل و نقل مواد غذایی فعالیت می‌کنند، ضروری است.

صنایع غذایی و صنایع وابسته با قوانین و دستورالعمل‌های دقیق توسط دولت اداره می‌شود. همچنین سیستم های بازرسی و صدور گواهینامه واردات-صادرات برای صنایع غذایی وجود دارد.

سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی دستورالعمل‌هایی را در مورد شیوه‌های ایمنی غذا، الزامات قانونی، مشخصات مشتریان زنجیره‌غذایی، سیاست‌های تضمین کیفیت و غیره ارائه می‌دهد.

گواهینامه ایزو ۲۲۰۰۰ شامل دستورالعمل‌های HACCP (تجزیه و تحلیل خطر و نقاط کنترل بحرانی) است.

اخذ ایزو ۲۲۰۰۰ رویکردی پیشگیرانه است که در آن هر مرحله در پردازش، ذخیره سازی و توزیع مواد غذایی برای خطرات احتمالی مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.

استاندارد ایمنی مواد غذایی، استانداردی مهم برای همه‌ی تولیدکنندگان و صادرکنندگان مواد غذایی است؛ زیرا پیامدهای مواد غذایی‌ناایمن جدی است و جریمه های سنگینی را به ویژه در هنگام تجارت بین‌المللی در پی خواهد داشت. صدور گواهینامه ایزو ۲۲۰۰۰، کیفیت را در سطح جهانی تضمین می‌کند.

ثبت درخواست و اخذ گواهینامه ایزو معتبر

برای اخذ ایزو معتبر می‌توانید فرم اخذ ایزو را تکمیل نمایید یا با شماره‌های ۳۳۴۴۴۸۱۴-۰۲۳ و ۳۳۴۴۴۸۱۳-۰۲۳ تماس حاصل فرمایید.

مشاورین ایزوسیستم کلیه فرایندهای مربوط به مشاوره پیاده سازی الزامات گواهینامه ایزو مربوطه را در شرکت و سازمان شما اجرایی خواهند کرد.

برای اخذ ایزو از کجا اقدام کنیم؟

برای پیاده سازی گواهینامه ایزو و اخذ ایزو حتما باید از شرکت و سازمانی اقدام نمایید که دارای پروانه رسمی خدمات مشاور مدیریت و بهبود کیفیت از وزارت صنعت معدن و تجارت باشند.

ایزوسیستم با بیش از ۱۰ سال تجربه‌ی تخصصی و تیمی مجرب آماده‌ی ارائه خدمات تخصصی پیاده‌سازی استانداردهای ایزو به سازمان‌ها می باشد.

ایزوسیستم در سال های ۹۷ و ۹۹ از سوی وزارت صنعت معدن و تجارت به عنوان بهترین شرکت فنی مهندسی کشور و رتبه اول شرکت‌های مشاور مدیریت کشور انتخاب گردیده است.

هزینه اجرای خدمات پیاده سازی و صدور گواهینامه های ایزو توسط ایزوسیستم در مناسب‌ترین و عادلانه‌ترین سطح بوده و کم‌ترین هزینه اجرای این خدمات را به مشتریان خود تضمین می‌دهد.


این مقاله به صورت اختصاصی توسط تیم فنی ایزوسیستم آماده شده است، هرگونه بهره برداری بدون ذکر نام و آدرس منبع شرعا و قانونا ممنوع می باشد.

نیاز به مشاوره دارید؟ با ما تماس بگیرید...

تماس با ایزوسیستم ۳۳۴۴۴۸۱۳-۰۲۳ و ۳۳۴۴۴۸۱۴-۰۲۳

ایزوسیستم برترین مرکز صدور مدارک بین المللی ایزو و دارنده مجوز سازمان صنعت، معدن و تجارت می باشد.

هشدار: مراقب نیش مراکز بدون مجوز رسمی در حوزه ی خدمات مشاوره و صدور گواهینامه های ایزو باشید!