ایزوسیستم قوانین و مقررات ایزو سیستم

قوانین و مقررات ایزو سیستم

قوانین و مقررات ایزوسیستم

قوانین و مقررات ایزوسیستم

خواهشمند است مقررات و دستورالعمل های ایزوسیستم را مطالعه نموده و قوانین مربوطه را مد نظر قرار دهید :

  1. در هنگام ثبت نام و درخواست مشاوره و صدور گواهینامه ها اطلاعات را به طور کامل و دقیق وارد نمایید.
  2. پس ثبت شرکت جهت صدور گواهینامه های سیستمی فرمی برای کارفرما ارسال خواهد شد که لازم است اطلاعات به صورت کامل و دقیق در آن کامل شود.
  3. در مشاوره غیرحضوری هیچ هزینه ای بابت ارائه دستورالعمل ها، روش های اجرایی و سایر راهنمایی و مستندات دریافت نمی گردد.
  4. کلیه مراحل اخذ گواهینامه از گام نخست تا مرحله پایانی اخذ گواهینامه به عهده ایزوسیستم می باشد.
  5. کلیه گواهینامه ها دارای کد استعلام آنلاین (رجیستر کد) در وب سایت معتبر مرجع صدور بوده و از این طریق اصالت آن ها محرز می گردد.
  6. گواهینامه های صادره تحت اعتبار نهادهای معتبر اعتباردهی همچون IAF یا ASCB بوده و در هنگام درخواست هر گواهینامه، اعتبارات گواهینامه ها ذکر شده است.
  7. در صورتی که مد نظرتان هست که گواهینامه دارای اعتبار خاصی نظیر اعتبار IAF یا ASCB یا هر دوی آن ها باشد در هنگام ثبت درخواست دقت لازم را به عمل آورید.
  8. در گواهینامه های ایزو ۱۳۴۸۵ ، در صورتی که مایل به دریافت گواهینامه مورد تایید اداره کل تجهیزات پزشکی هستید، از بخش گواهینامه ها، گواهینامه مورد تایید را انتخاب کنید.
  9. در گواهینامه ایزو TS16949 ، در صورتی که مایل به دریافت گواهینامه مورد تایید سایپا، ساپکو ، مگاموتور و سایر مراکز خودرو سازی هستید از بخش گواهینامه ها، گواهینامه مورد تایید را انتخاب کنید.
  10. در برخی گواهینامه ها نظیر ایزو ۱۳۴۸۵ و ایزو TS16949 با توجه به اینکه مرجع صدور، تعداد نفرات سازمان و حجم فرایندها در قیمت نهایی بسیار تعیین کننده و کلیدی هستند لذا پس از ثبت سفارش احتمال تغییر قیمت وجود خواهد داشت که در صورت عدم تایید مشتری کل مبلغ ظرف ۲۴ ساعت تمام عودت خواهد گشت.
  11. گواهینامه های CE صادره، مورد تایید مرجع اعتباردهی NANDO کمیسیون اروپا بوده و کد ۴ رقمی NANDO را اخذ نموده اند لذا در هنگام انتخاب گواهینامه مورد نظر با اعتبارات مورد درخواست را انتخاب فرمایید.
  12. در برخی محصولات خاص به ویژه حوزه مصالح ساختمانی هزینه صدور گواهینامه محصول CE احتمال تغییر خواهد داشت که مراتب به مشتری اطلاع رسانی و پس از تایید مشتری اقدامات بعدی صورت خواهد پذیرفت.
  13. با توجه به هزینه های صدور گواهینامه و لزوم تبدیل ارز و واریز به موقع این هزینه برای مراجع خارج از کشور شایسته است که هزینه ها در تایم مقرر هماهنگ شده با ایزو سیستم پرداخت گردند.
  14. در صورت پرداخت یکباره هزینه صدور گواهینامه مشمول تخفیف خواهید شد و تخفیف به صورت اتوماتیک در هنگام ثبت درخواست لحاظ می گردد.

نیاز به مشاوره دارید؟ با ما تماس بگیرید...

تماس با ایزوسیستم ۳۳۳۳۹۱۲۱-۰۲۳ و ۳۳۳۳۹۱۲۰-۰۲۳

ایزوسیستم برترین مرکز صدور مدارک بین المللی ایزو و دارنده مجوز سازمان صنعت، معدن و تجارت می باشد.

هشدار: مراقب نیش مراکز بدون مجوز رسمی در حوزه ی خدمات مشاوره و صدور گواهینامه های ایزو باشید!

telegram

با ما تماس بگیرید...023-33444813 / 023-33444814