آخرین اقدامات ویژه ایزوسیستم برای اخذ ایزو در زمان بیماری کرونا (COVID-19)!

ایزوسیستم-کرونا

این مقاله به صورت اختصاصی توسط تیم فنی ایزوسیستم آماده شده است، هرگونه بهره برداری بدون ذکر نام و آدرس منبع شرعا و قانونا ممنوع می باشد.


شیوع بیماری کرونا (COVID-19) همچنان ادامه دارد و مردم و کشورها را در سراسر جهان تحت‌تاثیر قرار داده است. اولویت اصلی ما سلامتی و امنیت مشتریان، کارمندان، شرکا و جوامع است. ما چالش‌های پیش روی کسب‌وکار شما را درک می‌کنیم و حمایت از نیازهای شما به هر شکلی، اولویت ما بوده است.

قبلاً، در پاسخ به شیوع این بیماری، عنوان کردیم که ایزوسیستم، ممیزی های بسیار زیادی را با استفاده از انواع فناوری های از راه دور انجام داده و بازخوردهای مثبتی از نحوه تطابق حسابرسی های از راه دور دریافت کرده است.

ایزوسیستم برنامه های تثبیت شده از پیش تعیین شده تجارت را در پیش گرفته است و ما در این بازه های چالش برانگیز موفق شده ایم حسابرسی های خود را یکپارچه انجام دهیم.

ما با دقت به وضعیت موجود، به سرعت تغییرات ایجاد شده را کنترل می‌کنیم، تا از راهنمایی سازمان بهداشت جهانی، سی‌دی سی (CDC) و مقامات بهداشتی محلی پیروی کنیم.

ما ضمن رعایت هر دو دستورالعمل ارگانهای اعتباربخشی و الزامات خاص صنعت، قابلیت های ممیزی از راه دور خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده ایم. همواره هدف ما این است که گواهینامه های ایزو را در وضعیت مناسب قرار داده و به کار خود ادامه دهیم تا اطمینان حاصل کنید که همچنان به الزامات قراردادی مشتریان خود پایبند هستیم.

تیم های حسابرسی و پشتیبانی ایزوسیستم متعهد هستند که هنگام انجام فعالیت های حسابرسی در سایت، به تمام دستورالعمل های مشتریان خود عمل کنند. ما حسابرسان و کارمندان خود را ترغیب می کنیم تا بهترین روش‌های درمانی مانند شستن مکرر دست، فاصله اجتماعی و خانه ماندن در صورتی که احساس ناخوشی داشته باشند را دنبال کنند.

ایزوسیستم اطمینان دارد، که این بیماری همه گیر به زودی وارد مرحله بهبودی خواهد شد. ما تمام اقدامات را با احتیاط کامل انجام می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که حسابرسی های شما را با خیال راحت انجام داده ایم.

به طور خلاصه، خدمات صدور گواهینامه ایزو در ایزوسیستم، مرکزی مهم برای کسب و کارها برای هزاران شرکت است. امروز و همیشه، ما افتخار می‌کنیم که مسئول اخذ گواهینامه ایزو شما باشیم و به تعهد خود در ارائه خدمات کلاس جهانی ادامه خواهیم داد.

با ما تماس بگیرید!

برای مشاوره، پیاده سازی و اخذ ایزو با شماره های ۳۳۴۴۴۸۱۴-۰۲۳ و ۳۳۴۴۴۸۱۳-۰۲۳ تماس حاصل فرمایید.مشاورین ما آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

همچنین می توانید فرم اخذ ایزو را تکمیل نموده تا در کم ترین زمان با شما تماس بگیریم.


این مقاله به صورت اختصاصی توسط تیم فنی ایزوسیستم آماده شده است، هرگونه بهره برداری بدون ذکر نام و آدرس منبع شرعا و قانونا ممنوع می باشد.

نیاز به مشاوره دارید؟ با ما تماس بگیرید...

تماس با ایزوسیستم ۳۳۴۴۴۸۱۳-۰۲۳ و ۳۳۴۴۴۸۱۴-۰۲۳

ایزوسیستم برترین مرکز صدور مدارک بین المللی ایزو و دارنده مجوز سازمان صنعت، معدن و تجارت می باشد.

هشدار: مراقب نیش مراکز بدون مجوز رسمی در حوزه ی خدمات مشاوره و صدور گواهینامه های ایزو باشید!