اخذ ایزو چه مزایایی برای مشتریان به همراه دارد؟

مزیای اخذ ایزو برای مشتریان

این مقاله به صورت اختصاصی توسط تیم فنی ایزوسیستم آماده شده است، هرگونه بهره برداری بدون ذکر نام و آدرس منبع شرعا و قانونا ممنوع می باشد.


اهمیت دریافت گواهینامه ایزو برای کسب و کارها

استانداردهای بین‌المللی ایزو ستون اصلی جامعه ما هستند.اخذ گواهینامه ایزو به تضمین امنیت و کیفیت محصولات، خدمات و در نتیجه تسهیل تجارت بین‌المللی و همچنین بهبود محیطی که در آن زندگی می‌کنیم، کمک می‌کنند.

با این وجود، انطباق با استانداردهای بین المللی ایزو کمک می کند تا مصرف کنندگان اطمینان حاصل کنند که محصولات، سیستم ها و سازمان ها، ایمن، قابل اعتماد و برای محیط زیست مناسب هستند. در این مقاله دیدگاه مفصلی درباره سودمند بودن گواهینامه های ایزو ارائه خواهیم داد.

مطالعات بیشماری نشان داده است که این استانداردها رونق اقتصادی و تجارت را تقویت می کند.به عنوان مثال در انگلیس، این استاندارد ها رشد سالانه ۸.۲ میلیارد دلار در تولید ناخالص داخلی آن را تشکیل می دهند. در حالی که در کانادا، استفاده از چنین استاندارد هایی از سال ۱۹۸۱ تاکنون بیش از ۹۱ میلیارد دلار به اقتصاد کمک کرده است.

فواید استاندارد بین المللی ایزو برای کسب و کارها

استانداردهای بین‌المللی ابزارهای راهبردی و دستورالعمل‌هایی هستند که برای کمک به شرکت‌ها برای مقابله با برخی از جدی‌ترین چالش‌های تجارت مدرن مورد نیاز است. این موضوع کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که فعالیتهای تجاری تا حد امکان کارآمد هستند و همچنین به افزایش بهره وری و دستیابی به بازارهای جدید کمک می کنند.

استانداردهای ایزو به مشاغل کمک می کنند تا:

  • هزینه ها تا حد امکان کاهش یابد. این کار از طریق سیستم ها و فرآیندهای بهبود یافته اتفاق می افتد.
  • از طریق ایمنی، کیفیت و فرایندهای بهبود یافته، به افزایش رضایت مشتری کمک می کند.
  • همچنین با اطمینان از سازگاری محصولات و خدمات، به دسترسی به بازارهای جدید کمک می کند.
  • همچنین به تأثیر آنها بر محیط زیست کمک می کند. به عنوان مثال ایزو ۹۰۰۱ به بهبود فروش، افزایش رضایت مشتری، بهبود تصویر شرکت و سهم بازار کمک کرده است.از طرف دیگر اخذ گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱ نشان داده است که تأثیر مثبتی در عملکرد زیست محیطی دارد.

فواید گواهینامه ایزو برای مصرف کنندگان

هنگامی که محصولات و خدمات مطابق با استانداردهای بین‌المللی ایزو هستند، مشتریان می‌توانند اطمینان داشته باشند که این محصولات و خدمات ایمن، قابل‌اعتماد و دارای کیفیت خوب هستند. به عنوان مثال، استانداردهای ایزو در مورد ایمنی جاده ها، ایمنی اسباب بازی ها، ایمنی مواد غذایی و به منظور بسته بندی های پزشکی فقط گزیده ای از مواردی است که به ایجاد یک مکان امن‌تر کمک می‌کنند.

به دلیل اینکه مزایای استانداردهای بین المللی ایزو گسترده می باشد، ایزو از مشارکت مصرف کنندگان در کار توسعه استاندارد با کمیته خود که بر اساس خط مشی مصرف کننده استوار است، پشتیبانی می کند.

استانداردهای بین المللی که در مورد هوا، کیفیت آب و خاک، انتشار گازهای گلخانه ای و اشعه و جنبه های زیست محیطی محصولات ایجاد شده اند، در تلاش برای حفظ محیط زیست و سلامتی شهروندان خود نقش دارند.

فواید استاندارد ایزو برای دولت

استانداردهای بین المللی ایزو به تجربه بین المللی کمک می کند.بنابراین هنگامی که سیاست های عمومی خود را توسعه می دهند، به عنوان منبع حیاتی برای دولت ها در نظر گرفته می شوند.دولت ها می توانند از استانداردهای ایزو به منظور پشتیبانی از سیاست های عمومی، که دارای چندین مزیت است استفاده کنند ، از جمله:

  • کمک می کند تا یک نظر متخصص را بدست آورند. با ادغام یک استاندارد ایزو در یک مقررات ملی، دولت ها می توانند از نظر کارشناسان بهره مند شوند.
  • این امر به باز کردن استانداردهای بین‌المللی مربوط به تجارت جهانی کمک می‌کند.معیارهای بین المللی ایزو در بسیاری از دولتها به تصویب رسیده است، بنابراین ادغام آن‌ها در یک مقررات ملی به تضمین این امر کمک می‌کند که الزامات واردات و صادرات در سراسر جهان یکسان هستند.بنابراین تسهیل کننده انتقال کالاها، خدمات و فناوری ها از کشوری به کشور دیگر می باشد.
  • استاندارد ایزو همچنین بدون در نظر گرفتن اینکه در سطح منطقه ای یا بین المللی هستند، به از بین بردن موانع تجارت جهانی کمک می کنند.

در تمام مراحل اخذ ایزو معتبر و بین المللی در کنار شما هستیم

اگر علاقه مند به اخذ گواهینامه استانداردهای بین المللی ایزو جهت کسب و کار خود هستید، یا می خواهید در کسب و کار خود بیش از پیش موفق باشید، کارشناسان ایزوسیستم آماده مشاوره رایگان به شما هستند.

ایزوسیستم دارای پروانه رسمی از وزارت صنعت،معدن و تجارت می باشد. ایزوسیستم به عنوان رتبه اول شرکت های مشاور مدیریت کل کشور و واحد برتر فنی مهندسی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت انتخاب شده است.

برای ثبت درخواست گواهینامه ایزو می توانید فرم درخواست گواهینامه ایزو را تکمیل نمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر همکاران ما آماده ی پاسخگویی به سوالات شما هستند. همین حالا با شماره های ۳۳۴۴۴۸۱۴-۰۲۳ و ۳۳۴۴۴۸۱۳-۰۲۳ تماس حاصل فرمایید.


این مقاله به صورت اختصاصی توسط تیم فنی ایزوسیستم آماده شده است، هرگونه بهره برداری بدون ذکر نام و آدرس منبع شرعا و قانونا ممنوع می باشد.

نیاز به مشاوره دارید؟ با ما تماس بگیرید...

تماس با ایزوسیستم ۳۳۴۴۴۸۱۳-۰۲۳ و ۳۳۴۴۴۸۱۴-۰۲۳

ایزوسیستم برترین مرکز صدور مدارک بین المللی ایزو و دارنده مجوز سازمان صنعت، معدن و تجارت می باشد.

هشدار: مراقب نیش مراکز بدون مجوز رسمی در حوزه ی خدمات مشاوره و صدور گواهینامه های ایزو باشید!