با ایزو ۱۰۰۱۵ ورژن ۲۰۱۹ (آخرین ورژن ایزو ۱۰۰۱۵:۲۰۱۹) آشنا شوید

این مقاله به صورت اختصاصی توسط تیم فنی ایزوسیستم آماده شده است، هرگونه بهره برداری بدون ذکر نام و آدرس منبع شرعا و قانونا ممنوع می باشد.


حضور افراد برای سازمان‌ها ضروری می باشد. عملکرد سازمانی به این بستگی دارد که چگونه توانایی‌های افراد در محل کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. صلاحیت مدیریت افراد در بخش سازمانی، تیم‌ها، گروه و سطوح فردی برای موفقیت سازمان‌ها مورد نیاز است. صلاحیت مدیریت و گسترش افراد به روشنی به یکدیگر مرتبط هستند.

به کارگیری فرآیندهای برنامه ریزی شده و منظم برای صلاحیت مدیریت و توسعه افراد، کمک شایانی به سازمان ها می کند تا بتوانند توانایی های خود را بهبود بخشند، مسیر استراتژیک خود را برآورده نمایند و به نتایج مورد نظر برسند. صلاحیت مدیریت، در ارتقاء توانایی های سازمان در ایجاد و ارائه ارزش از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. اصول مدیریت کیفیت زیر بنای استانداردهای خانواده ایزو ۹۰۰۰ (که استانداردهای خانواده ایزو ۱۰۰۰۱ تا ایزو ۱۰۰۱۹ جزء آنها را تشکیل می دهد) بر اهمیت افراد شایسته و فرهنگی، رشد و پیشرفت بیشتری را تأکید می کند.

این استاندارد راهنمایی هایی را برای کمک به سازمان‌ها و پرسنل آن‌ها در هنگام پرداختن به مسائل مربوط به صلاحیت مدیریت و گسترش افراد ارائه می‌دهد. ممکن است برای تفسیر مراجع به افراد دارای صلاحیت، توسعه‌یافته در خانواده ایزو ۹۰۰۰  که مربوط به سیستم‌های مدیریت کیفیت می باشد، یا هر استاندارد سیستم‌های مدیریتی دیگری، (به عنوان مثال مدیریت ریسک، مدیریت زیست‌محیطی) اعمال شود. این سند راهنمایی هایی را برای کمک به سازمان ها در صلاحیت مدیریت و توسعه افراد ارائه می دهد.

هدف

ایزو ۱۰۰۱۵:۲۰۱۹ دستورالعمل هایی را برای سازمان ایجاد می کند تا بتواند سیستم های صلاحیت مدیریت و توسعه افراد را، پیاده سازی، حفظ و ارتقا دهد تا بر نتایج حاصل از انطباق محصولات و خدمات و نیازها و انتظارات افراد ذینفع مرتبط تأثیر بگذارد. استاندارد ایزو ۱۰۰۱۵ صرف نظر از نوع و اندازه آن ها برای کلیه سازمان ها قابل اجرا است. گواهینامه ایزو ۱۰۰۱۵، یک استاندارد راهنما از خانواده ایزو ۹۰۰۰ می باشد که در آن به فرآیند آموزش و نحوه سازماندهی می پردازد.

همین حالا برای اخذ ایزو اقدام نمایید!

برای مشاوره رایگان می توانید فرم دریافت ایزو را تکمیل نمایید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند. همچنین می توانید از طریق شماره های ۳۳۴۴۴۸۱۴-۰۲۳ و ۳۳۴۴۴۸۱۳-۰۲۳ با دفتر ایزو سیستم تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.


این مقاله به صورت اختصاصی توسط تیم فنی ایزوسیستم آماده شده است، هرگونه بهره برداری بدون ذکر نام و آدرس منبع شرعا و قانونا ممنوع می باشد.

نیاز به مشاوره دارید؟ با ما تماس بگیرید...

تماس با ایزوسیستم ۳۳۴۴۴۸۱۳-۰۲۳ و ۳۳۴۴۴۸۱۴-۰۲۳

ایزوسیستم برترین مرکز صدور مدارک بین المللی ایزو و دارنده مجوز سازمان صنعت، معدن و تجارت می باشد.

هشدار: مراقب نیش مراکز بدون مجوز رسمی در حوزه ی خدمات مشاوره و صدور گواهینامه های ایزو باشید!