بیماری کرونا و اخذ گواهینامه ایزو!

این مقاله به صورت اختصاصی توسط تیم فنی ایزوسیستم آماده شده است، هرگونه بهره برداری بدون ذکر نام و آدرس منبع شرعا و قانونا ممنوع می باشد.


سازمان بین المللی استاندارد (ISO) دسترسی آنلاین به استاندارد ایزو ۲۲۳۰۱ را ارائه می دهد.

هیچ کس انتظار نداشت که سال ۲۰۲۰ با یک بیماری همه گیر جهانی آغاز شود. در حقیقت اگر بخواهید آنچه تاکنون رخ داده است را توصیف کنید، ممکن است کسی فرض کند که نقش‌های اصلی به داستین هافمن یا ویل اسمیت داده شده است. واقعیت این است که ما در یک مجموعه هالیوودی نیستیم و این فیلم برنده جایزه اسکار نیست.

ویروس کرونا به طور کامل در همه جای دنیا شیوع پیدا کرده است. در بسیاری از موارد، کسب و کارها برای شروع یک بیماری کرونا آماده نبودند. چگونه می توان ۸۰ درصد رستوران ها را تعطیل کرد؟ چه برنامه ای در هنگام توقف کسب و ها باید داشته باشیم؟ آیا فرآیندی برای کارمندان شما وجود دارد که از خانه کار کنند؟ سؤالات بسیاری وجود دارد که می توانید هنگام وقفه در تجارت، به آنها پاسخ دهید. اولین قدم برای آماده سازی هنگام وقوع فاجعه چیست؟

ISO 22301، استاندارد سیستم مدیریت تداوم کسب و کار است و در سطح جهان به رسمیت شناخته شده است. هدف گواهینامه ایزو ۲۲۳۰۱، ایجاد یک سیستم مدیریتی برای کمک به یک تجارت / سازمان است که در صورت وقوع به فاجعه پاسخ دهد.

سازمان بین المللی استاندارد (ISO) دسترسی های آنلاین رایگان را به استاندارد ISO 22301 ارائه می دهد. به طور معمول این نوع دسترسی می تواند بیش از ۱۰۰ دلار هزینه داشته باشد. برای دسترسی اینجا را کلیک کنید. https://www.iso.org/covid19.

اگر دسترسی آنلاین به استاندارد ایزو ۲۲۳۰۱ برای شما مقدور نمی باشد، مرکز ایزوسیستم از این روش استفاده کرده است تا در صورت امکان، ممیزی ها را از راه دور برای ایزو ۲۲۳۰۱ و همچنین پیاده سازی سایر استانداردهای ایزو را برای سازمان شما انجام دهد.

چالشی که در طی ارائه خدمات از راه دور با آن روبرو هستیم، این است که می توانیم ارزش خود را به مشتری را نشان دهیم. تیم ما در ایزوسیستم بر این باور است که ما توانیم با انجام ممیزی‌های از راه دور به صدها مشتری جدید و فعلی، ارزش خود را به مشتری نشان دهیم.

همین حالا با ما تماس بگیرید!

درشرایط فعلی از خدمات غیرحضوری آموزش ، پیاده سازی و صدور گواهینامه ایزو ما استفاده کنید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۳۳۴۴۴۸۱۴-۰۲۳ و ۳۳۴۴۴۸۱۳-۰۲۳ تماس حاصل فرمایید. مشاورین ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. همچنین می توانید فرم اخذ ایزو را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما فورا با شما تماس بگیرند.

در این بحران، همراه شما هستیم…


این مقاله به صورت اختصاصی توسط تیم فنی ایزوسیستم آماده شده است، هرگونه بهره برداری بدون ذکر نام و آدرس منبع شرعا و قانونا ممنوع می باشد.

نیاز به مشاوره دارید؟ با ما تماس بگیرید...

تماس با ایزوسیستم ۳۳۴۴۴۸۱۳-۰۲۳ و ۳۳۴۴۴۸۱۴-۰۲۳

ایزوسیستم برترین مرکز صدور مدارک بین المللی ایزو و دارنده مجوز سازمان صنعت، معدن و تجارت می باشد.

هشدار: مراقب نیش مراکز بدون مجوز رسمی در حوزه ی خدمات مشاوره و صدور گواهینامه های ایزو باشید!