گواهینامه استاندارد مدیریت انطباق ISO 19600:2014 چیست؟ و چرا اخذ ایزو ۱۹۶۰۰ مهم است؟

گوهینامه ایزو 19600

این مقاله به صورت اختصاصی توسط تیم فنی ایزوسیستم آماده شده است، هرگونه بهره برداری بدون ذکر نام و آدرس منبع شرعا و قانونا ممنوع می باشد.


ایزو ۱۹۶۰۰ چیست؟

ایزو ۱۹۶۰۰:۲۰۱۴ دستورالعمل‌هایی را برای ایجاد، توسعه، پیاده‌سازی، مدیریت و بهبود یک سیستم مدیریت انطباق در یک سازمان فراهم می‌کند. این استاندارد برای کلیه سازمان ها با اندازه های مختلف، ماهیت و پیچیدگی فعالیت های تجاری شرکت به کار می رود. استاندارد ایزو ۱۹۶۰۰:۲۰۱۴ به سازمان ها این امکان را می دهد تا با کلیه الزامات نظارتی خود مواجه شوند و خطرات عملیاتی خود را با یک چارچوب یکنواخت، مدیریت کنند. این امر به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا با تمام الزامات نظارتی خود روبرو شوند و ریسک‌های عملیاتی خود را با یک چارچوب انطباق یکنواخت مدیریت کنند. مدیریت انطباق نقش مهمی در به حداقل رساندن ریسک سازمانی دارد. مدیریت انطباق نیز ملزم به پاسخگویی به نیازها و انتظارات ذینفعان بدون در نظر گرفتن صنعت است.

با صدور گواهینامه ایزو ۱۹۶۰۰، سازمان ها می توانند با رعایت توصیه های ایزو ۱۹۶۰۰، کلیه شکاف های موجود در انطباق را تشخیص داده و اقدامات اصلاحی مناسب را انجام دهند.

چرا مدیریت انطباق (ISO 19600:2014) برای  سازمان شما مهم است؟

گواهینامه ISO 19600 به شما کمک می کند تا سازمان شما از مقررات قانونی و تعهدات قراردادی پیروی کند. شما همچنین می توانید با اطمینان از اینکه مطابق با معیارهای خاص در محدوده قوانین هستید، عملکرد سازمان را ارزیابی نمایید. همچنین می توانید با دانش مناسب برای ارائه مشاوره در مورد چگونگی بخش های ناسازگار و چگونگی محافظت در برابر خطرات مربوط به انطباق در آینده آشنا شوید.

پیروی از شهرت و دیدگاه شغلی شما مهم است. با پیروی از توصیه های سیستم مدیریت انطباق (ایزو ۱۹۶۰۰:۲۰۱۴)، می توانید از سازمان خود حمایت کنید تا به طور مداوم برنامه های انطباق را بهبود ببخشید و میزان ریسک عدم انطباق را کاهش دهید.

هماهنگی و چارچوب انطباق سازمان شما با توصیه های ایزو ۱۹۶۰۰ نشان می دهد که شما یک چارچوب مناسب برای مدیریت خطرات مربوط به انطباق، پر کردن مسئولیت ها و در عین حال اطمینان و ارزش به مشتریان، کارمندان و طرف های دیگر را ایجاد کرده اید.

مزایای اخذ مدیریت انطباق ISO 19600 چیست؟

  • عمل کردن و تعهد به انعقاد قرارداد
  • ایجاد اعتماد و وفاداری مشتری
  • ایجاد مزیت رقابتی، کاهش خطرات و افزایش راندمان
  • ایجاد شفافیت و مطابقت با کلیه قوانین
  • بهبود استانداردسازی و یکپارچگی
  • اجرای یک چارچوب برای شناسایی خطرات سازمانی مرتبط با الزامات قانونی قابل‌اجرا
  • توسعه و کنترل‌ برای تضمین انطباق با الزامات قانونی

چرا ایزو سیستم؟

ما به عنوان یک مرکز معتبر مشاوره، پیاده سازی و اخذ گواهینامه بین المللی ایزو با سال ها تجربه، اکنون در کنار شما خواهیم بود تا فرصت ها و راهنمایی هایی موثر، در رابطه با اخذ استانداردهای ایزو را برای کسب و کار شما فراهم کنیم. ما به سازمان ها و مشاغل مختلف کمک می کنیم تا گواهینامه های بین المللی ایزو را با بالاترین درجه اعتباردهی اخذ نمایند تا بتوانند به رشد مستمر در کسب و کار خود دست یابند.

اگر در روش های نحوه مدیریت مؤثر خطرات داخلی و خارجی و اخذ ایزو ۱۹۶۰۰، به کمک نیاز دارید، متخصصین ما آماده راهنمایی شما می باشند.

برای شروع مرحله اول، با شماره های ۳۳۴۴۴۸۱۴-۰۲۳ و ۳۳۴۴۴۸۱۳-۰۲۳ تماس حاصل فرمایید. همچنین برای مشاوره رایگان، می توانید فرم اخذ گواهینامه بین المللی ایزو را تکمیل نمایید تا مشاورین مجرب ما با شما تماس بگیرند.


این مقاله به صورت اختصاصی توسط تیم فنی ایزوسیستم آماده شده است، هرگونه بهره برداری بدون ذکر نام و آدرس منبع شرعا و قانونا ممنوع می باشد.

نیاز به مشاوره دارید؟ با ما تماس بگیرید...

تماس با ایزوسیستم ۳۳۴۴۴۸۱۳-۰۲۳ و ۳۳۴۴۴۸۱۴-۰۲۳

ایزوسیستم برترین مرکز صدور مدارک بین المللی ایزو و دارنده مجوز سازمان صنعت، معدن و تجارت می باشد.

هشدار: مراقب نیش مراکز بدون مجوز رسمی در حوزه ی خدمات مشاوره و صدور گواهینامه های ایزو باشید!