اخذ گواهینامه ایزو با ایزوسیستم در بحبوحه پاندمی جهانی کرونا COVID-19

این مقاله به صورت اختصاصی توسط تیم فنی ایزوسیستم آماده شده است، هرگونه بهره برداری بدون ذکر نام و آدرس منبع شرعا و قانونا ممنوع می باشد.


COVID-19، با نام Coronavirus شناخته می شود و بر افراد و سازمان ها را در سطح جهان تأثیر گذاشته است. همانطور که شما می دانید، وضعیت شیوع این بیماری در اغلب کشورها به صورت روزانه در حال تغییر می باشد.

مجموعه ایزوسیستم ابتدا متعهد به تضمین رفاه تمام مشتریان، کارمندان، شرکای مرتبط و افراد ذینفع در سراسر این مساله در زمینه بهداشت جهانی می باشد. ما می‌دانیم که سازمان‌ها باید تداوم کسب‌وکار در عملیاتشان را داشته باشند، از جمله حفظ گواهینامه مورد نیاز. و ما سخت تلاش می‌کنیم تا نیازها و نگرانی‌های مشتریان خود را متعادل کنیم.

تیم ایزوسیستم به صورت داخلی و هم با مراجع معتبر بین‌المللی در تلاش می باشد تا اطمینان حاصل نماید که استراتژی‌های مناسب برای مقابله با هر موضوعی در ارتباط با تاثیر بر روی سازمان‌ها وجود دارد. ما به طور مداوم بر نهادهای خارجی از جمله دولت ها و سازمان بهداشت جهانی نظارت می‌کنیم تا خطرات را ارزیابی کرده و ایزوسیستم  و خدمات خود به مشتریان را به بهترین روش هدایت کنیم.

برای اطمینان مجدد به مشتریان و تضمین ایمنی تمامی پرسنل، ایزوسیستم اقدامات زیر را انجام می‌دهد:

  • بررسی انواع روش های جایگزین برای ارائه خدمات صدور گواهینامه از جمله استفاده از روش ممیزی و ارزیابی سازمان ها از راه دور
  • محدود کردن سفر از هر کدام از شهرها و کشورهای پرخطر که توسط دولت و یا سازمان بهداشت جهانی شناسایی شده‌اند.
  • تضمین کارمندان و شرکای همکار، اگر به یکی از شهرها و کشورهای دارای ریسک بالا سفر کرده باشند و یا برنامه‌ای برای انجام این کار داشته باشند، به ایزوسیستم اطلاع می‌دهند.
  • یادآوری به کلیه کارمندان و شرکای همکار برای رعایت بهترین روش های بهداشتی و راهنمایی برای جلوگیری از شیوع COVID-19

همانطور که ما همچنان به ارائه خدمات صدور گواهینامه می پردازیم، ایزوسیستم هر وقت لازم باشد با احتیاط فراوان عمل می کند تا همه طرفین را از خطرات موقعیتی که همیشه در حال تغییر می باشد، محافظت کند.

با ما در تماس باشید!

به عنوان شریک صدور گواهینامه کسب و کار شما، ما همچنین خوشحالیم که می توانیم به هر گونه سؤال یا نگرانی خاصی که در مورد حسابرسی های آینده شما وجود دارد، پاسخ دهیم. برای پاسخ به هر گونه سوال لطفاً با شماره های ۳۳۴۴۴۸۱۴-۰۲۳ و ۳۳۴۴۴۸۱۳-۰۲۳ تماس بگیرید.

همچنین برای مشاوره رایگان و اخذ گواهینامه ایزو مورد نظر می توانید، فرم دریافت گواهینامه ایزو را تکمیل نمایید، تا همکاران ما با شما تماس حاصل فرمایند.


این مقاله به صورت اختصاصی توسط تیم فنی ایزوسیستم آماده شده است، هرگونه بهره برداری بدون ذکر نام و آدرس منبع شرعا و قانونا ممنوع می باشد.

نیاز به مشاوره دارید؟ با ما تماس بگیرید...

تماس با ایزوسیستم ۳۳۴۴۴۸۱۳-۰۲۳ و ۳۳۴۴۴۸۱۴-۰۲۳

ایزوسیستم برترین مرکز صدور مدارک بین المللی ایزو و دارنده مجوز سازمان صنعت، معدن و تجارت می باشد.

هشدار: مراقب نیش مراکز بدون مجوز رسمی در حوزه ی خدمات مشاوره و صدور گواهینامه های ایزو باشید!