امنیت اطلاعات خود را با ایزو ۲۷۷۰۱ ارتقا دهید

امنیت اطلاعات ایزو 27701

این مقاله به صورت اختصاصی توسط تیم فنی ایزوسیستم آماده شده است، هرگونه بهره برداری بدون ذکر نام و آدرس منبع شرعا و قانونا ممنوع می باشد.


ایزو ۲۷۷۰۱ در سال ۲۰۱۹ به عنوان استاندارد توسعه یافته ای برای ایزو ۲۷۰۰۱ (سیستم مدیریت امنیت اطلاعات)، معرفی شد.

حفاظت از اطلاعات شخصی به یک اولویت کلیدی برای کسب و کارهایی تبدیل شده‌است که آن را ایجاد، جمع‌آوری یا پردازش می‌کنند. هر کسی حق تصمیم‌گیری در مورد اینکه چه کسی اطلاعات شخصی خود را حفظ می‌کند و این اطلاعات چگونه استفاده می‌شوند را دارد. بنابراین کسب و کارها وظیفه دارند که به درستی از آن استفاده کنند و اطلاعات خود را ایمن نگه دارند.

ایزو ۲۷۷۰۱ عمیقاً به حفاظت از اطلاعات شخصی می پردازد و سیستم هایی را معرفی می کند که می تواند به یک کسب و کار در کنترل، پردازش و مدیریت استفاده از داده های شخصی کمک کند.

این استاندارد همچنین چارچوبی از فرایندها را ایجاد می کند که می تواند به یک تجارت کمک کند تا با قوانین سختگیرانه حفظ حریم خصوصی، مانند GDPR در سراسر اتحادیه اروپا (مقررات عمومی حفاظت از داده ها) مطابقت داشته باشد. همچنین به شما کمک می کند از جریمه های پرهزینه برای تخلفات جلوگیری کنید.

ISO 27701 چگونه می تواند به تجارت من کمک کند؟

ایزو ۲۷۷۰۱ بخش دیگری به استاندارد مدیریت امنیت اطلاعات، ایزو ۲۷۰۰۱ اضافه می کند. این استاندارد به طور خاص بر روی اطلاعات شخصی یا PII (اطلاعات قابل شناسایی شخصی) متمرکز است و روشی عالی برای نشان دادن این موضوع است که کسب‌وکار شما می‌داند چگونه از اطلاعات شخصی محافظت کرده و با امنیت آن را اداره کند.

اخذ ایزو ۲۷۷۰۱ باعث ایجاد اعتماد به نفس در بین کارکنان، تأمین کنندگان، پیمانکاران و مشتریان شما می شود. همچنین باعث ایجاد افزایش اعتبار شرکت شما می شود و در مناقصه های جدید تجاری به شما امتیاز می دهد.

با تنظیم فرایندهای لازم برای انطباق با استاندارد، از تجارت شما پشتیبانی می شود تا با قوانین حریم خصوصی مانند GDPR یا DPA 2018 (قانون حفاظت از داده ها) مطابقت داشته باشد.

اخذ ایزو ۲۷۷۰۱ به عنوان یک استاندارد شناخته‌شده بین‌المللی، به این معنی است که کسب‌وکار شما می‌تواند مطابق با قوانین و مقررات هر موقعیت جغرافیایی باشد.

چگونه ISO 27701 را اخذ کنم؟

برای پیاده سازی گواهینامه ایزو ۲۷۷۰۱، شما باید استاندارد ایزو ۲۷۰۰۱ را اخذ کرده باشید. زیرا این استانداردها برای ایجاد یک سیستم مدیریت اطلاعات حریم خصوصی (PIMS) طراحی شده اند.

اگر از قبل گواهینامه ایزو ۲۷۰۰۱ را دریافت نمودید، می توانید ایزو ۲۷۷۰۱ را نیز اخذ نمایید. ایزو ۲۷۰۰۱ که به عنوان چارچوب اساسی می باشد، روند کار را کمی سریع تر می کند.

با این حال، اگر در حال حاضر ISO 27001 ندارید، برای دستیابی به ISO 27701 باید همزمان آن را پیاده سازی کنید. این امر باعث تقویت همه سیستم های امنیت اطلاعات شما می شود و فرآیندهای محکمی برای حفظ امنیت اطلاعات به شما می دهد.

در ایزوسیستم می توانید هم ISO 27001 و هم ISO 27701 را اخذ نمایید. مشاوران متخصص ما می توانند برای جلوگیری از پیچیدگی های غیرضروری، تجارت شما را برای هر دو استاندارد همزمان ارزیابی و حسابرسی کنند.

درباره ایزو ۲۷۷۰۱ اطلاعات بیشتری کسب کنید

اگر می خواهید در مورد ISO 27701 اطلاعات بیشتری کسب کنید، در صورت تمایل می توانید با شماره های ۳۳۴۴۴۸۱۳-۰۲۳ و ۳۳۴۴۴۸۱۴-۰۲۳ تماس بگیرید.

همچنین برای دریافت مشاوره رایگان می توانید فرم اخذ ایزو را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.


این مقاله به صورت اختصاصی توسط تیم فنی ایزوسیستم آماده شده است، هرگونه بهره برداری بدون ذکر نام و آدرس منبع شرعا و قانونا ممنوع می باشد.

نیاز به مشاوره دارید؟ با ما تماس بگیرید...

تماس با ایزوسیستم ۳۳۴۴۴۸۱۳-۰۲۳ و ۳۳۴۴۴۸۱۴-۰۲۳

ایزوسیستم برترین مرکز صدور مدارک بین المللی ایزو و دارنده مجوز سازمان صنعت، معدن و تجارت می باشد.

هشدار: مراقب نیش مراکز بدون مجوز رسمی در حوزه ی خدمات مشاوره و صدور گواهینامه های ایزو باشید!